Ineevel zaluujina

|

Za teheer heden onigoo tavilaa unshaad setgegdlee uldeene bizde.

Унтаж байхад чинь хүйтэн ус цутганадаа
Энхбаярын хvvхэд ааваасаа асууж байна.
-Аав аа, таныг Монголын Тони Блэйр гэж байна, яагаад?
-Ухаантай болохоор нь тэгэж байгаа юм, миний хvv!
- Таныг бас буян заяагаар олдсон хvv гэж байна билээ?
- Хөдөлмөрч болохоор нь тэгэж байгаа юм, миний хvv.
- Бас жинхэнэ удирдагч гэж байна билээ?
- Шударга болохоор нь тэгэж байгаа юм, миний хvv.
- Бас худалч гэж байна билээ?
- Явж унт.
- Бас гvтгэгч гэж байна билээ.
- Алганы амт vзэх чинь дутаа юу!
- Бас их хонзогнуур гэж бичсэн байна?
- Гайгvй ээ, чамайг нам унтаж байхад чинь ор руу чинь хvйтэн ус хийн дээ!

Батaa хаачаав?
Нэг эр гэртээ ирээд хувцасаа өлгөхөөр шкафаа онгойлготол туранхай шалдан залуу зогсож байв
. -Эхнээр!
Энэ хэн бэ?
-Батаа. Нөхөр нь залууг зодоод гаргаад хөөчихөв
. Энэ явдал хэд хэд давтагдлаа. Дараа нь нөхөр шкафаа онгойлготол булчин шөрмөс нь зангирсан залуу шалдан зогсож байтал нөхөр нь шкафнийхаа хаалгийг буцааж хаагаад эхнэрээсээ аяарханаар "Батаа хаачаав?" гэж асуув.

Бөгс
Өмxий xүрэн туулай 2 баавгайнаас зугтаж яваад том мод мөргөөд ой санамжаа алдаж гэнэ туулай босож ирээд би xэн бэ гэж асууж гэнэ тэгсэн өмxий xүрэн мэдэxгүй би xарин xэн бэ надын гадаад байдлыг надад xэлээд өгөөч гэж гэнэ тэгсэн туулай чи иx өмxий үнэртэй юм бас голоороо зураастай юм гэж гэнэ тэгсэн өмxий xүрэн бодож бодож би бөгс юм болуу гэж гэнээ хэ хэ хэ xа xа xа

Үнэг
нэгэн үнэгний сарын юм нь иржилдээ дамсак хаанаас олох вээ гээд явж байсан чинь модон дээр хэрээ сууж байна гэнэ . Хэрээг барьж аваад салтаандаа хийгээд алхаж явхад чоно таараад ингэж асууж Үнэгээ би чамайг зальтай гэдэгийг мэдэнэ. Муу ч гэсэн хэрээ тэнгэрийн амьтан салтаанаасаа аваач гэсэнд . Үнэг чонийн өөдөөс хараад далавчтай нь сайн гээ биз дээ . Гэж хэлээд цашаа алхаад явж гэндээ

Шалгалт
-Хүүхдүүдээ өнөөдөр та нараас хяналтын шалгалт авна.
-Тооны машин ашиглаж болох уу?
-Болно
-Тэгвэл логарифмийн шугам?
-бололгүй яахав. За хүүхдүүдээ шалгалтийн асуултаа бичээрэй "13-р зууний Чингэс хааны байлдан дагуулалт"

нууц амраг
Нэгэн эхнэр нууц амрагтайгаа гэртээ байж байлаа. Гэтэл эхнэр нь нууц амрагаасаа: -Ингээд байж байсан чинь манай нөхөр ороод ирвэл чи яах вэ?гэхэд нууц амраг нь хажуудаа байсан турбааг аваад мушгиснаа,"би ингээд л шидчихнэ."гэж хэлэв. Тэгсэн,цөөжний нухээр харж байсан нөхөр нь "Хм орохгүүй юм чинь гэжээ.

ta buhendee www.shilmel.com oos avsan onigoonuudiig hureglee joohon ch gesen heseg hugtsaag ch gesen ineej ongrooson baih gedegt naidaj bna .

2 comments:

Anonymous said...

hehe bogs uneg 2 ih goe ym

Anonymous said...

huurhun yuma. za amjilt !!

Post a Comment