Just

|


Уншаад үзээрэй нэг хүнд зориулсан юм аа!!!

Чиний зөөлөн уруулд үнсүүлэх надад эрх байхгүй
Чиний булбарай гарийг атгаад удвал тавих шаанс үгүй
Цаг хугцаа бүгдийг чамд хангалттай өгнө
Цаг нь ирэхэд жинхэн хайр өөрөө хүрээд ирнэ
Намайг битий хүлээ бас удаан бүү гунь
Найз нь чамд бүгдийг хэлсэн битгий одоо тунь
Эрхэм хайрыг минь ойлогсон бүсгүйг би хүндлэнэ
Эелдэг зан гаргаад хуурхыг хүсээгүй энэ учир нь
Зүүдэлж байсан гээд би одоо ч өөрийгөө хуурсан
Зүтгэх нэмэргүй дээ чи бас л өөрийгөө хуурна
Их юманд бодсон гэж намайгаа бүү хараагаарай
Их зүйл болоогүй дээр холдсоныг минь харин чи ойлгоорой
Би хүнтэй хайр үүнтэй холбоотой байсан учир түүнтэй
Бүтэхгүй ч гэсэн сэтгэлээ хуурах гэж зүтгэсэн буруутай
Үл дийлдэх сэтгэл минь үнэн ч хайраа мартаагүй юм
Үнэндээ бол чамайг гомдооно гэж би огт төлөвлөөгүй юм
Ганцхан чи буруутай гэж намайг битгий зэмлэ
Ганхирч ганцаардах сэтгэлийг минь битгий хэмлэ
Хангалттай шаналсан юм чи үүнтэй болвол эвлэр
Харин чамд би хань болж чадаагүйд минь уучилж бас эвлэр.

No comments:

Post a Comment