#1 intro

|

Intro duund orsoldoh duu

Миний чадан ядан хийсэн дууг минь
Хүмүүс сонсоод ойлгоосой гэсэндээ
Хэлсэндээ эзэн болох учир би хэлсэн тэ
Гэсгээнэ гэж худал хэн шиг хэлээгүй дэ
Дансанд минь мөнгө байхгүй байлгах гэж оролдоогүй
Далайд дусал нэмэр гэж салтаатаж гурайтахгүй
Би саятан шиг худалаа үрж цацах албаггүй
Бий бологсон зүйлээ харин хэнээр нураалгахгүй
Өршөөлж гуйж өлмийд минь сөгд гэж уриалахгүй
Өрийгөө л бодно чамайг илүү сэнхрүүлж дийлэхгүй
Хэсэг бүлэгт зориулсан учир чамд сонсох алба байхгүй
Хэрүүл хийгээд хэрэлдэвэл би хариу ганц ч дуу хийхгүй
Эелдэгээр хэлий надтай надтай чи битгий муудалц
Эвлэрч наалдаж яв энэ харин нарын нууц нь
Анхныхаасаа туршлагжиж ахина
Ардаасаа хэнийг ч үл дагуулна

Микрофоны хүчин чадалд найдаж
Майр дуу хийхээр шамдан зүтгэнэ
Майлж буйгаа мэдсэн ч сонирхолдоо хөтлөгдөн тэмцэнэ
Муулахдаа биш мэдрүүлэхдээ мэдэхгүйнэ харин гараа дээшээ
Гандан буурахгүй гуч хүртлээ ухралтгүй би бат зүтэгнээ
Би хөгжим бүжгийн сургуульд хөгжимчин болж хүмүүжээгүй
Хүссэндээ хүрэх гэж хөгжимд шимтсэн няцаагүй
Асуудал тулгархад хариулт нь хамт ямагт байдаг
Амьдралдаа алтан дүрэм болгон дагаж амьдарнаа
Хар багаасаа явсан студийн хаалга шагайж
Харин олсон зүйл минь чадах ёстойт шаралхааж
Нэг ч үг дутаахгүйгээр харин чамд хэлий
Нэг дүгээр дүрэм чи юунаас ч үл хулчий
Хоёр дугаарт хэлчий чи бол дэмий
Чадахгүй зүйл бий чадах зүйл бас чамд бий
Чадалдаа эвлэрэж чи хүссэн бүхнээ хий

No comments:

Post a Comment