#2 Naiz

|

За найз нөхөдийн дууны шүлгэндээр ажиллаа...

Арванхан насны босгонд
Амьдралд минь олон хүн нэгдсэн
Алиа багын дурсамжинд
Анд нөхөд та нар минь эрхэм
Сайн найзууд амьдралдээр
Салашгүй хамтрагчид байдаг
Сайндаж муудаж явсан андуудаа
Сананa би насан туршдаа
Уйлж дуулж ухаарсан та нартайгаа
Ургийн биш ясны найз чамтайгаа
Уурлуулж зовоосон бол өршөөгөөрэй
Усан нүдэлж хөлцөл өчий хүлээгээрэй
Хэнд ч итгэж байгаагүйгээр итгэсэн
Хэзээ ч хамаагүй чамд би бүхнээ хэлдэгсэн
Хязгааргүй их ертөнцийг анд найзтайгаа
Хүслээрэй туулна энэ замыг багийн хамтаайгаа

Намайг орхиод явахгүй гэж найз минь наддаа амла
Намарын шаргал өдөрүүд урсахыг чи тооцоолж амар
Урд насандаа чи бид хоёр магадгүй ах дүүс байх
Урт замынхаа төгсгөлөөс урьдаж чи надаас бүү дайж
Чамайг намайг орхивол энэ орчлон нурж дуусна
Чамд хэрвээ муу санвал энэ бие нугсалж дуусгана
Ганцхан амьдрах гашлантай энэ бага хугцааг
Ганцаараа биш чамтайгаа нөхөж дүүргэнэ энэ нухжааг
Хэцүү үе бидэндээр хүрэлцэн ирхэд бэлтгэгдсэн
Хэзээд бэлэн чиний өмнөөс үхсэн ч сэхсэн ч
Нарыг хараад найзийгаа байна гэж чи үргэлж төсөөлөөрэй
Надгүй байсан хугцаагаа зүүд гээд зүгээрээ өнгрөөгөөрэй
Чи наддаа аавын дайтай сургаж надад номолсон
Чи дандаа ахын хэрд байж үргэлж найздаа зөвөлсөн
Ач буян чинь дэлхийгээс хэмжээгээрэй хэтэрсэн
Ар талд минь чи үргэлж байна гэдэгт би бат итгэсэн


No comments:

Post a Comment